Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania
PRZEPISY
Co to jest dyrektywa o ochronie sygnalistów?
Od kiedy i kogo obowiązuje dyrektywa o ochronie sygnalistów?
Jakie obowiązki nakłada na organizacje dyrektywa o ochronie sygnalistów?
Kim jest sygnalista?
USŁUGA
Czym jest usługa whiblo?
W jaki sposób whiblo chroni anonimowość sygnalisty?
Czy sygnalista ma możliwość usunięcia zgłoszenia po wysłaniu?
Czy whiblo umożliwia dodawanie zgłoszeń przekazanych innymi kanałami?
Czy whiblo zapewnia prowadzenie rejestru zgłoszeń wewnętrznych?
Jakie są korzyści z wdrożenia whiblo w organizacji?
Jaki jest koszt zakupu usługi whiblo?
Jaki jest koszt konfiguracji usługi whiblo?
Jak długo trwa wdrożenie?
Jak przebiega proces wdrożenia whiblo w organizacji?
Czy jest możliwe przetestowanie aplikacji przed podjęciem decyzji o zakupie?
Jaki jest minimalny czas trwania usługi?
Czy dane klienta będą przechowywane po zakończeniu umowy?
BEZPIECZEŃSTWO
Czy whiblo posiada certyfikaty bezpieczeństwa?
Jak szyfrowane są zgłoszenia na serwerze?
Jak szyfrowana jest transmisja danych?
Gdzie jest przechowywany klucz odszyfrowujący?
W jaki sposób usuwane są metadane z załączników?
Co to znaczy, że whiblo nie gromadzi informacji o adresie IP?
Czy whiblo posiada zabezpieczenie przed botami, tzw. captcha?
Czy jest możliwa ingerencja w treść zgłoszeń?
Czy braf.tech ma dostęp do danych klienta?
Z jakiej infrastruktury korzysta whiblo?
Czy są wykonywane kopie zapasowe baz danych?
PRYWATNOŚĆ
Czy w aplikacji zastosowano zasady Privacy by design i Privacy by default?
Jakie pliki śledzące (cookies) są wykorzystywane w aplikacji whiblo?
Czy serwery wykorzystywane w usłudze whiblo znajdują się na terytorium EOG?
Czy jest możliwość dodania klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych?
Jak whiblo wspiera spełnienie zasady minimalizacji danych?
Czy whiblo umożliwia archiwizację i usuwanie danych?
Jak whiblo ogranicza potencjalne ryzyka związane z naruszeniem ochrony danych osobowych?