Blog

Nowe funkcjonalności w whiblo – cz.1

19.01.2022

Nowy rok to nowe wyzwania, ekscytujące projekty i ambitne cele. W ubiegłym roku naszym celem było zbudowanie nowoczesnej i niezawodnej aplikacji dla sygnalistów, jaką jest whiblo i jesteśmy naprawdę dumni z tego, co udało nam się stworzyć. Jednak nie poprzestajemy na tym i niemal każdego dnia pracujemy nad usprawnieniami, modyfikacjami i kolejnymi funkcjonalnościami, które sprawią, że z whiblo będzie pracowało się jeszcze lepiej. Dlatego też miło jest nam poinformować, że od stycznia na klientów naszej aplikacji czeka kilka nowości, które usprawnią proces raportowania nieprawidłowości oraz ich przyjmowania i przetwarzania. Dziś prezentujemy pierwsze dwie!

• Nowe języki w whiblo

Już teraz whiblo jest dostępne w 4 wersjach językowych – polskiej, angielskiej, niemieckiej i czeskiej. Jednak na tym nie koniec. Naszym klientom dajemy możliwość stworzenia kolejnych wersji językowych, zgodnych z potrzebami ich organizacji. W specjalnej zakładce umiejscowionej w panelu administratora umieściliśmy spis wszystkich komunikatów, jakie pojawiają się w aplikacji, zarówno po stronie sygnalisty, jak i koordynatorów naszego narzędzia. Dzięki temu klient może samodzielnie stworzyć i dopasować tłumaczenie na język, którego potrzebuje. W kolejnym kroku tłumaczenie jest przesyłane do nas, a my wprowadzamy je do instancji whiblo, z której korzysta organizacja. Tłumaczenie będzie wprowadzone w przeciągu kilku dni roboczych, a po jego instalacji poinformujemy klienta drogą mailową. Co więcej, jest możliwość wykonania tłumaczenia tylko wybranej warstwy whiblo, np. tylko panelu dla sygnalistów. Takie rozwiązanie sprawdzi się szczególnie w przypadku organizacji, które posiadają zagraniczne oddziały lub międzynarodowe zespoły pracowników. Dodamy jeszcze, że w trakcie korzystania z aplikacji, użytkownik może zmienić wersję językową w dowolnym momencie, bez utraty wcześniej wykonanych czynności.

• Profile uprawnień

W pakiecie premium daliśmy możliwość przydzielenia różnego poziomu uprawnień koordynatorom aplikacji po stronie klienta. Pozwala to np. na ograniczenie widoczności niektórych pól w panelu koordynatora, np. raportów, lub nadanie dostępu albo prawa do edycji tylko wybranych zgłoszeń. Dzięki temu firma może stworzyć role nadrzędne, które będą widzieć wszystkie zgłoszenia i będą odpowiedzialne za ich dystrybucję do innych koordynatorów lub może przydzielić osoby do obsługi zgłoszeń według kategorii zgłoszeń, np. nadużycia finansowe, korupcja czy kradzież. W ten sposób można udzielić dostępu do whiblo przykładowo obsługującej firmę kancelarii prawnej, która zajmie się tylko konkretnymi sprawami, a nie będzie miała wglądu w inne toczące się postępowania.

Opisane powyżej funkcjonalności to nie koniec zmian w whiblo. W naszym następnym wpisie opiszemy kolejne nowości, które sprawią, że użytkowanie naszego narzędzia jeszcze bardziej usprawni proces zbierania zgłoszeń w organizacji. Śledźcie nasze profile na LinkedIn oraz naszego bloga, aby być na bieżąco!

Skontaktuj się z nami jeszcze dziś,
aby dowiedzieć się więcej.

Z przyjemnością opowiemy Ci o naszym produkcie i jego zaletach!